iAA 2011

Anul acesta am avut onoarea sa particip alaturi de cei de la Continental la motor-show’ul de la Frankfurt, ceva super tare si super nou pt mine.

Dupa o gramada de ore de mers pe autostrada cu microbuzul am ajuns in sfarsit in dimineata zilei cu pricina la Frankfurt pentru a participa la marea expozitie. Ajunsi acolo toata oboseala dispare si atentia este luata de priveliste:

M-am limitat doar la pozele astea din numeroasele pe care le am in calculator. Sper ca v-am convins si sper ca peste 2 ani sa fiti si voi acolo!

Leave a Reply

