HD2 Deployer

Daca ai un HTC HD2 as putea spune ca totul este landemana ta. Ai tot de ce e nevoie pentru a rula orice sistem mobil de pe planeta ca o fi windows mobile, windows phone, android, ubuntu, weebo si alte cele.

De curand am intrat si eu in posesia unui HD2 si ghici ce?. Mi s-a pus mie pata si am instalat windows phone 7 mango de cum l-am primit. Acu dupa ceva vreme de utilizare ma gandesc serios sa incerc si ultima versiune de android si anume 4.0 caci din cate se pare este posibil. Am pus un link mai jos cu pagina celui care mi-a luminat si mie zilele cu tutorialele lui in ceea ce priveste aceasta sarabanda de pasi ce trebuie facuti in ceea ce priveste instalarea unui sistem de operare pe telefonul mobil.

Pentru ce interesati de a instalat diverse sisteme de operare pe HTC HD2 incercati:

http://www.jayceooi.com/2011/10/26/download-android-4-0-ice-cream-sandwich-sdk-rom-for-htc-hd2/

 

Leave a Reply

